Nadruk flex

Nadruki folią flex na odzieży reklamowej to świetny sposób na to, aby stworzyć wysokiej jakości produkty spersonalizowane.

Logo naniesione tą metodą jest nie tylko efektowne i estetycznie wykonane, ale przede wszystkim trwałe. Warto również wspomnieć o tym, że jest to metoda ekonomiczna. Nie ma konieczności produkcji masowej, co jest świetną opcją dla tych, którzy nie potrzebują dużego nakładu. Co warto wiedzieć o folii flex? Wszystko umieszczono poniżej.

Czym jest folia flex?

Folia flex jest bardzo cienka (ok 0,1 mm) i bardzo gładka. Odzież reklamowa z logo naniesionym techniką flex nie traci na trwałości a sam nadruk doskonale ‚współpracuje’ z tkaniną, nie powodując zniszczeń. Nawet wielokrotne pranie nie spowoduje spierania się nadruku.

To naniesienia folii flex potrzebne jest profesjonalne urządzenie zwane termotransferem. Pożądany wzór, który ma znaleźć się na odzieży wycinany jest za pomocą plateru. Właśnie dlatego jest on wykonany wyjątkowo precyzyjnie. Wysoka temperatura prasy termotrasferowej, która jest aktywatorem kleju oraz równomierny docisk odpowiada za trwałe umiejscowienie nadruku na wybranej powierzchni. Warto wiedzieć, że folie flex występują w różnorodnych kolorach. Kolejnym plusem jest to, że na rynku znajdziemy również takie o niestandardowym wykończeniu np. brokatowe, metaliczne, odblaskowe, złote, czy też srebrne. Szeroki wybór sprawia, że możliwym jest stworzenie nawet najbardziej złożonych projektów.

Czy nadruk folią flex się opłaca?

Promocyjne koszulki z logo odgrywają bardzo ważną rolę podczas promocji naszego biznesu. Folię flex możemy nadrukować zarówno na ubraniach pracowniczych, jak i odzieży przeznaczonej dla klientów. Wielką zaletą jest to, że nadruki folią flex są wytrzymałe i odporne na ścieranie. Pozostają w nienaruszonym stanie przez długi czas, co pozytywnie wpływ na wizerunek naszej marki, oraz nie wymaga częstej wymiany odzieży na nową. Kolejnym plusem jest fakt, że za pomocą tej techniki możemy stworzyć fantazyjne i dość skomplikowane wzory. Odzież z nadrukiem musi być przede wszystkim atrakcyjna pod względem wizualnym, a także solidna. Taka inwestycja opłaca się najbardziej. Właśnie dlatego nadruk flex jest dobrym wyborem.

Przykładowe ceny - przy zamówieniu min 10 szt

  • Nadruk na piersi 100 cm² - 1 kolor
    10 zł
  • Nadruk na piersi 100 cm² - 2 kolory
    15 zł
  • Nadruk na plecach 300 cm² - 1 kolor
    13 zł

Powyższe ceny mają charakter orientacyjny – dokładna wycena możliwa jest po przesłaniu projektu nadruku.

Opinie o naszych nadrukach metodą flex

“Polecam. Koszulki są dobrej jakości. Nadruk o pięknych, żywych kolorach. Jak najbardziej POLECAM”

Al Ga
Sushi Bar Made in Japan, Siedlce

“Współpraca bez zarzutów, koszulki bardzo dobrej jakosci zarowno nadruk jak i sama koszulka. Gorąco polecam”

Krzysztof Krzysztofowicz
Ak Group

Darmowa wycena odzieży z nadrukiem